Az Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) meghatározzák a Jaltai Judit, EV (a továbbiakban: Szolgáltató) által greenoasis.hu domain név alatt üzemeltetett weboldal felhasználási és a vásárlást szabályozó feltételeit.
Kérjük, hogy csak akkor használja weboldalunkat, ha az ÁSZF minden pontjával egyetért és azt kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
A szolgáltató adatai
Név: Jaltai Judit, EV
Cím: 2120, Dunakeszi, Barátság útja 13. 7/45
Ügyfélszolgálati idő: 09:00 -17:00
Weblap: https://greenoasis.hu
E-mail: info@greenoasis.hu
Bankszámlaszám: 11742104-24304535 OTP Bank
Adószám: 53712750-2-33
Fogalmak:
Felek: Eladó és Vevő együttesen
Felhasználó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.
Felhasználói szerződés: olyan szerződés, melynek egyik alanya felhasználónak minősül.
Honlap: a jelen weboldal, amely a szerződés megkötésére szolgál.
Szerződés: Eladó és Vevő között a Honlap és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő adásvételi szerződés
Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító eszköz
Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak
Termék: a Honlap kínálatában szereplő, a Honlapon értékesítésre szánt minden birtokba vehető forgalomképes ingó dolog, mely a Szerződés tárgyát képezi
Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy
Vevő/Ön: a Honlapon keresztül vételi ajánlatot tevő szerződést kötő személy
Jótállás: A fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződések esetén (a továbbiakban: fogyasztói szerződés) a Polgári Törvénykönyv szerinti,
- a szerződés teljesítéséért vállalt jótállás, amelyet a vállalkozás a szerződés megfelelő teljesítéséért a jogszabályi kötelezettségén túlmenően vagy annak hiányában önként vállal, valamint
- a jogszabályon alapuló kötelező jótállás
Az ÁSZF hatálya, elfogadása
A közöttünk létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozzák meg. Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF az Önt és bennünket illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a szállítási és fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit.
A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.
Ön a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF rendelkezéseit.
Árak
Az árak forintban értendők, tartalmazzák a 27%-os áfát. Nem zárható ki annak a lehetősége, hogy üzletpolitikai okból az Eladó az árakat módosítsa. Az árak módosítása nem terjed ki a már megkötött szerződésekre. Amennyiben Eladó az árat hibásan tüntette fel, és megrendelés érkezett a termékre, de szerződést még nem kötöttek a felek, úgy az ÁSZF „Eljárás hibás ár” pontja alapján jár el az Eladó.
Eljárás hibás ár esetén
Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:
- 0 Ft-os ár,
- kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl.: 10000 Ft-os termék esetén a 20 %-os kedvezmény feltüntetése mellett 5000 Ft-ért kínált termék).
Hibás ár feltüntetése esetén Eladó felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.
Igénybe vehető szolgáltatások
A www.greenoasis.hu természetes anyagok felhasználásával készített termékeket értékesítő webáruház, ahol lehetősége van a Felhasználónak megrendelni a webáruház oldalain megjelenített termékeket. A termékek mellett megjelenített ár a darabárakat jelenti, ha az másképpen nincs feltüntetve, amelyek árai alanyi adómentes árak, de a szállítási díjat nem tartalmazzák.
A szállítási költség külön kerül feltüntetésre a megrendelés folyamán, mely azután megjelenik az elektronikus számlán is és automatikusan hozzáadódik a végösszeghez. A webáruházban a kiválasztott szállítási módok szerint lehet átvenni a megrendelt termékeket. A csomagolásért külön díj nem kerül felszámolásra.
A webáruházban a termékekről megjelenített termékfotók színben és árnyalatban eltérhetnek a valóságtól. Ennek oka a fényképezőgéppel, illetve telefonnal készített képek és különböző monitorok, kijelzők színmegjelenítési módjai valamint minden egyes termék kézzel készül így elkerülhetetlenek az apró eltérések.
A webáruházat minden Felhasználó ingyenesen veheti igénybe.
A vásárlásra lehetőség van regisztrációval és regisztráció nélkül is.
A megrendelés lépései
1. A termék kosárba tétele
A termékeket a különböző kategóriák alatt van lehetőség kiválasztani és a „Kosárba” gomb megnyomásával a kosárba helyezni. Ezután a vásárlás tovább folytatható, vagy pedig véglegesíthető a megrendelés.
2. Kosár tartalma
A jobb felső sarokban a Kosár ikonra kattintva beléphetünk a kosár menübe, ahol módosíthatjuk a megrendelésünket: változtathatunk a darabszámon, törölhetünk a termékekből és megadhatjuk a kedvezményre jogosító kuponkódokat.
3. Az adatok megadása
Ennél a mezőnél kell megadni a Felhasználó nevét, a szállítási és számlázási adatokat, és itt lehet kiválasztani a fizetési módot is.
4. Adatbeviteli hibák javítása
Az oldalon szereplő „Vissza” gomb használatával lehetőség van az adatok módosítására (szállítási cím, számlázási cím, név, fizetési mód).
5. Rendelés elküldése
A Felhasználó csak abban az esetben tudja elküldeni a megrendelését, ha elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket. A rendelés elküldésével a Felhasználónak fizetési kötelezettsége keletkezik.
6. Visszaigazolás
A rendelés leadása után, a megadott Felhasználói e-mail címre egy visszaigazoló e-mailt küld a rendszer a rendeléssel kapcsolatos összes adatról és információról.
A megrendelés visszaigazolása
Az elküldött és beérkezett rendelésekről a Szolgáltató legkésőbb 48 órán belül visszaigazoló e-mailt küld a Felhasználónak a távollevők között megkötött szerződés alapján, mely így válik érvényessé.
A visszaigazolás tartalmazza a szállítási és számlázási címet, a nevet, a rendelés összegét, a szállítási és fizetési módot. A visszaigazoló e-mail nem jelenti azonban automatikusan a megrendelés elfogadását.
Amennyiben ez a visszaigazoló e-mail nem érkezik meg a Felhasználó által megadott e-mail fiókba, a Felhasználó mentesül az ajánlati vagy szerződéses kötelezettség alól, így nem lesz köteles megvásárolni a megrendelt tételeket.
Felhívjuk a figyelmét, hogy előfordulhat, hogy a levél a spam mappába kerül.
A megrendelés feldolgozása
A megrendeléseket a nap 0-24 órájában van lehetőség leadni. A beérkezett megrendeléseket a Szolgáltató munkanapokon dolgozza fel. A feldolgozási idő 08:00-17:00. A feldolgozási időn túl, a hétvégéken és a munkaszüneti napokon leadott megrendelések a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra.
A rendelésekről a fent már említett módon azonnal, de legkésőbb 48 órán belül e-mailt küld a Szolgáltató.
Szállítás
A Felhasználó által választott fizetési és szállítási módtól függően, a megrendelt termékek legkésőbb a megrendeléstől számított harmadik munkanapon kerülnek átadásra a szállítást teljesítő cégnek.
Ennek számítása a különböző fizetési módok szerint a következő:
- utánvéttel történő fizetés esetén a feldolgozás első napjától,
- banki átutalásos fizetés esetén az áru és szolgáltatás ellenértékének bankszámlánkon történő jóváírás napjától,
A szállítási idő módosulhat, ezt a webshop főoldalán minden esetben, jól látható helyen feltüntetjük.
A kiszállítást biztosító futárszolgálat adatai:
- Foxpost
- 1097 Budapest
- Könyves Kálmán krt. 12-14
- 06-1-999-0-369
A kiszállítást biztosító futárszolgálat adatai:
Magyar Posta Zrt. Ügyfélszolgálati Igazgatóság 3512 Miskolc
Szállítási díjak
Szállítási díjak Szállítás módjai | Szállítás díja |
Foxpost csomagpont | 1190 Ft/csomag |
Foxpost csomagautomata utánvét | 1190 Ft/csomag + 350Ft |
MPl csomagautomata | 1190 Ft/csomag |
MPl házhozszállítás | 1990 Ft/csomag |
MPL utánvét | +350 Ft |
Az adott megrendelésre vonatkozó pontos szállítási díjat a Szolgáltató a megrendelési folyamatban még a megrendelés leadása előtt, a “Szállítási mód” kiválasztása alatt minden esetben
Szállítási határidők
A szállítási határidő függ a rendelés leadásának időpontjától és a készlettől. A Szolgáltató a rendeléseket, a rendelés leadását követő első munkanapon kezdi el feldolgozni. Ezt követően legkésőbb a harmadik munkanapon kezdeményezi a kiszállítást.
Fizetési kötelezettség
A rendelés leadása fizetési kötelezettséggel jár!
- Ha fizetési módként utalás lett megjelölve, úgy a fizetési hatátáridő 2 munkanap!
- Ha fizetési módként utánvét lett megjelölve, úgy a csomagot átvételekor kell fizetni.
A vásárlástól el lehet állni e-mailben: info@greenoasis.hu
E-mail üzenetben visszamondott rendeléseket töröljük, és megszűnik a fizetési kötelezettség.
Utánvételes megrendelés esetén visszamondani a rendelést, a csomag feladásáig lehetséges!
Át nem vett csomagok, sikertelen kézbesítés
Előre fizetett csomagok: felvesszük a címzettel a kapcsolatot, és egyezetetünk miért volt sikertelen a kézbesítés. Ez után újraküldjük a csomagot.
Utánvétes fizetés esetén: felvesszük a címzettel a kapcsolatot.
– ha “nem kereste” (legalább 2 sikertelen kézbesítés után, és értesítés után sem akarja a vevő átvenni a csomagot) indokkal jön vissza a csomag, vagy nem egyértelmű hogy a vevő hibájából volt sikertelen a kézbesítés, akkor a vevő választhat hogy előre fizetéssel kívánja e kifizetni a csomagot, vagy vissza áll a vásárlástól. Ha vissza áll a vásárlástól úgy a csomag oda, és vissza küldési költségét kell kifizetnie.
– ha nyilvánvalóan szándékosan nem veszi át a vevő a csomagot (Például “nem veszem át”, “nem tartok rá igényt” üzenettel jön vissza a csomag, úgy automatikusan kiállítjuk a 2 napos fizetési határidős számlát az oda-vissza küldés költségéről.
Ha 48 órán belül nem kapunk választ hogy miért volt sikertelen a kézbesítés, úgy vesszük az szándékos volt, és a vevő hibája!
Az át nem vett csomagok az üzemeltetőnek anyagi kárt okoznak!
Ha az át nem vett csomagok, oda-vissza küldési díját és csomagolási költségét számla alapján 8 napon belül nem rendezi, annak a behajtását jogi úton tesszük meg!
Az alábbi díjak számlázzuk ki az át nem vett csomagoknál:
Szállítási költség (oda): 990 Ft (Foxpost) – 1990 (MPL)
Visszakézbesítés díja: 1000 Ft
Csomagolási költség: 400 Ft
Amennyiben az elektronikus díjbekérőre nem érkezik be az összeg, úgy postai úton küldjük el a számlát, melynek a további díja: 470 Ft
Sérült termék:
Körültekintően próbáljuk termékeinket csomagolni, ám előfordulhat, hogy a doboz és benne a termék/ek sérül/nek.
Ha kívülről bármilyen látható sérülést tapasztalnál, kérjük, hogy vetess fel a szállító cég munkatársával jegyzőkönyvet.
Az utólagos fényképfelvétel önmagában nem elegendő!
Törés, rongálódás esetén csak akkor tudjuk a sérült árut/árukat cserélni, amennyiben megtörténik a jegyzőkönyv felvétele, s annak másolatát (fotókkal kiegészítve) elérhetőségeink valamelyikére eljuttatod. Elektronikus út: info@greenoasis.hu
Fizetési feltételek
Utánvéttel történő fizetés
A Felhasználó a megrendelés vételárát átvételkor fizeti meg, mely esetben plusz díj fizetésére köteles. Ennek díja 300 Ft.
Banki átutalás
A Felhasználó a megrendelt termékek vételárát banki átutalással teljesíti a Szolgáltató felé. A vételár a Szolgáltató bankszámláján való jóváírás után minősül teljesítettnek, és ezt követően kerül feladásra a csomag a Felhasználónak. Átutalásnál a közleményben fel kell tünteti a megrendelés számát.
Bank neve: OTP
Bankszámlaszám: 11742104-24304535
Kedvezményezett neve: Jaltai Judit
Közlemény: megrendelés száma
Számlázás
A Szolgáltató a Számlázz.hu számlázó használatával elektronikus úton küldi el a számlát a megadott e-mail címre.
A megrendelt termékek tulajdonjoga a számla teljesítésével száll át a Felhasználóra.
Elállási jog
A Felhasználó a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől.
Ha a Felhasználó élni kíván az elállási jogával, az Elállási Nyilatkozatot köteles eljuttatni a Szolgáltató részére levélben vagy e-mailben (info@greenoasis.hu). A Felhasználó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi Elállási Nyilatkozatát.
Az eredeti kiszállítás költségét a Szolgáltató nem követeli a Felhasználótól. A Felhasználót kizárólag a termék visszajuttatásának költsége terheli.
A nem rendeltetésszerű használatból keletkező anyagi kár megtérítését joga van követelni a Szolgáltatónak a Felhasználótól.
A Szolgáltató a visszaküldött csomag beérkezésétől számított legkésőbb 14 napon belül köteles visszatéríteni a vételárat a Felhasználó felé.
A visszatérítés során a Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja.
A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg a terméket vissza nem kapta vagy a Felhasználó nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
Ezen jogával a Felhasználó –a gyári, gyártási, minőségi hibás termék esetét ide nem értve –egyedül akkor élhet, ha a terméket eredeti csomagolásával, sérülésmentesen, azaz értékesítéshez és rendeltetésszerű használathoz megfelelő állapotban visszajuttatja a Szolgáltató részére, (sértetlen állapotú termék).
A visszaküldendő árun tehát nem lehet:
- törés
- szennyeződés, rongálódás
- felbontás, termék használata
Az itt felsorolt, vagy ahhoz hasonló rendellenesség esetén (nem sértetlen állapotú termék) a Szolgáltató a termék átvételét követően jegyzőkönyvet vesz fel a látható rongálódásról. Ebben az esetben a Felhasználó nem jogosult a termék árának és a szállítási költségnek a visszaigénylésére. Ha a Fogyasztó a Jegyzőkönyvben foglalt megállapítások részére email útján történő megküldését követő 5 munkanapon belül nem reagál, akkor panaszügyét véglegesen lezártnak tekintjük. A visszaküldött termék 3 hónap után megsemmisítésre kerül. Eltérő esetben a Szolgáltató a nem sértetlen állapotú terméket – Felhasználó írásbeli kérésre és költségére – a jegyzőkönyv felvételét és állapotrögzítést követően visszaküldi.
A Felhasználónak mindenképpen figyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatból eredő kár megtérítése a Felhasználót terheli.
A Szolgáltató a termék visszaérkezését és megvizsgálását követően haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Felhasználó részére, az esetleges jogszabályi felhatalmazáson alapuló levonásokkal.
Az elállás menete
Amennyiben a Felhasználó elállási jogával szeretne élni, azt megteheti az Elállási Nyilatkozat kitöltésével, melyet levélben vagy e-mailben (info@greenoasis.hu), hivatkozva a termékre és a megrendelés azonosítójára visszaküld a Szolgáltató számára.
A Felhasználó a Szolgáltató felé elállási szándékát a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül jelezheti, a fent említett módokon.
Amennyiben a Felhasználó az Elállási Nyilatkozatot postai levél útján juttatja el a Szolgáltatóhoz, a levél postára juttatásának dátumát vesszük figyelembe. Postai úton történő küldés esetén ajánlott küldemény megjelölésével adja fel a levelet, hogy a feladás dátuma egyértelműen bizonyítható legyen.
A megrendelt terméket a Felhasználónak vissza kell juttatnia a vállalkozás visszaküldési címére vagyis Jaltai Judit 2120, Dunakeszi, Barátság útja 13. 7/45 címre, csomagküldő futárszolgálat által. A visszaküldéssel kapcsolatos szállítási költségek a Felhasználót terhelik.
Az utánvéttel visszaküldött csomagokat a Szolgáltatónak nem áll módjában átvenni.
A termék vételárát és az alap szállítási díj összegét az elállást követően 14 napon belül a Felhasználóval történő egyeztetés alapján a Szolgáltató visszatéríti.
Elállási nyilatkozat – MINTA
Tisztelt Jaltai Judit!
Alulírott ……………………………… (név) ………………………………………………… (cím) ezúton kívánom bejelenteni elállási szándékomat.
20…. év……hó……..napján a www.greenoasis.hu internetes weboldalon az alábbi termékeket vásároltam:
Termék megnevezése: Termék darabszám: Termék ára:
A vételár ……………………………………. Ft (HUF) volt, melyet az alábbi bankszámlára kérek visszautalni: ……………………………………………………………………….. .
A korábban megvásárolt terméke(ke)t 20…..év ……….hó …….. napján szállították ki, azt 20…….év ……..hó ……….
napon a honlapon megadott címre visszaküldtem.
…..………….. 20………év ……….. ho ………. nap
Tisztelettel: ………………………………….
A visszaküldési cím: 2120, Dunakeszi, Barátság útja 13. 7/45 / Jaltai Judit
Rendelés lemondása
A Felhasználónak lehetősége van a rendelés beérkezését követő munkanap reggel 8:00 óráig a rendelés lemondására e-mailben. (info@greenoasis.hu)
Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön hibás teljesítése esetén a vállalkozással (Szolgáltatóval) szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a vállalkozás (Jaltai Judit EV) nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
A termék hibája esetén Ön – választása szerint – kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
Jogi nyilatkozat és jogérvényesítési lehetőségek
A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért. Amennyiben jogsértés merül fel a Szolgáltató együttműködik az eljáró hatóságokkal a felderítés végett.
A Szolgáltató nem vállal felelősséget a szerver esetleges meghibásodásából, a honlap tartalmának harmadik fél általi megváltoztatásából származó károkért.
A honlapot mindenki saját felelősségére használja. A rendszerben előforduló esetleges késedelemért, hibáért, az ebből adódó hiányos információ áramlásért a Szolgáltató nem tehető felelőssé.
A Felhasználók által a honlap használata során elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni. A közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.
A Felhasználó felelőssége a honlapon az általa közzétett tartalmak kapcsán, hogy harmadik személyek jogait, valamint a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértsen.
A jelen Általános Szerződési Feltételek alapján a Szolgáltató és Felhasználó között a létrejött megállapodás megszűnik, ha a Felhasználó maga törli, vagy a Szolgáltató törli a Felhasználó regisztrációját.
A Szolgáltató a szerzői jog jogosultja a honlapon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve valamennyi elkészíttetett grafikát, képet, fotót és a honlap felületének elrendezését, ötleteket, megvalósításokat).
A jelen ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot a Felhasználónak a honlapon szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek a használatára, hasznosítására. A honlap rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl, ezen szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel.
A honlapon található tartalomról, képi anyagokról az információkat csak linkelt hivatkozással és engedéllyel lehet felhasználni az interneten:
- Jól látható módon, link formájában meg kell jelölni a forrást. A linknek a meghatározott tartalomra kell mutatnia.
- A www.greeoasis.hu fő vagy aloldalainak más weboldalba történő beágyazása nem megengedett.
- A linkelő honlap nem keltheti azt a benyomást, hogy a Szolgáltató támogatja az adott oldalon kínált szolgáltatás vagy termék megvásárlását, kivéve, ha erről a Szolgáltatóval, előzetesen megkötött szerződésben másképpen rendelkezik.
- A linkelő honlap nem tartalmazhat jogszabályt, harmadik személy jogait, vagy a közízlést sértő tartalmat.
- A linkelésre vonatkozó szabályok megsértése esetén a Szolgáltató jogosult a weboldalra mutató link azonnali eltávolíttatására. Ezen felül jogosult arra is, hogy a jogsértéssel összefüggő és felmerült kárának megtérítését követelje.
- Külön megállapodás nélkül tilos a Szolgáltató által rendelkezésre bocsátott felület vagy adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy a meglévő adatokat felülírni.
Panaszügyintézés és jogérvényesítés
A Felhasználó a megvásárolt termékkel kapcsolatos kifogásait a Szolgáltató felé az alábbi elérhetőségeken teheti meg levélben vagy e-mail üzenetben
Elérhetőségek
Levelezési cím:
Név: Jaltai Judit, EV
Cím: 2120, Dunakeszi, Barátság útja 13. 7/45
E-mail: info@greenoasis.hu
A Szolgáltató a felhasználói kifogásokra legkésőbb két munkanapon belül válaszol. A Szolgáltató tájékoztatja a vásárlót a jogérvényesítés lehetséges módjairól, helyéről, valamint az arra irányuló határidőkről.
Alternatív vitarendezés
Amennyiben internetes vásárlásával bármilyen gond merül fel, amelyet nem tud velünk rendezni, panaszát a jóváhagyott vitarendezési testülethez az alábbi felületen keresztül küldheti el (online vitarendezés – ODR: Online Dispute Resolution): https://webgate.acceptance.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home2.show&lng=HU
Magyarországon ezenkívül a Budapesti Békéltető Testület jogosult jogvitákban eljárni (1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.; e-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu).
Egyéb rendelkezések
A Szolgáltató és a Felhasználó közötti jogviszonyra a magyar jog az irányadó.
Jelen ÁSZF elektronikus formában és kizárólag magyar nyelven kerül megkötésre.
Jelen ÁSZF-et a Szolgáltató indoklás nélkül bármikor módosíthatja, erről a Felhasználót a honlapon keresztül értesíti. Kérjük, hogy rendszeresen tekintse meg az Általános Szerződési Feltételeket.
A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, a fogyasztó és a szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
A honlap oldalainak böngészésével, továbbá megrendelések leadásával a Felhasználó elfogadja az ÁSZF teljes tartalmát.
Kelt: Dunakeszi, 2024.04.08.